2013. június 17., hétfő

Farid Mammadov - Hold Me


Ölelj meg

Ha valaki láthatta volna mi következik, amikor megláttalak
Ha valaki érezte volna, hogy meg kell állni és elsétálni
A dolgok bonyolulttá változtak
Számunkra már késő volt a robbanáshoz

Ha a szerelem egy hegy volna
A legmagasabbat másznám meg közülük
Átúsznám az óceánt, ha hívnál
Elvesztem a mosolyodban
Mérföldes szabadesés

Ölelj meg
Csak engedj kitárulkozni
Engedd szabadjára a lelkemet
Adj szerelmet és tegyél teljessé
Ölelj meg
Ha csak ez
Ebben a pillanatban
A tied vagyok, te pedig az enyém
Úgyhogy ölelj meg
 
Adj egy kis időt, aztán jobban fogod tudni
Gondolj arra, hogy mit adhat neked az az egy, akit szeretsz
Vissza tudunk menni befagyasztani a pillanatot
Amikor még szabadok voltunk, csak te és én voltunk

Ölelj meg
Csak engedj kitárulkozni
Engedd szabadjára a lelkemet
Adj szerelmet és tegyél teljessé
Ölelj meg
Ha csak ez
Ebben a pillanatban
A tied vagyok, te pedig az enyém

Emlékezz hogy nevettünk
Most menekülsz a múlt elől
Találjuk meg az utat, hogy folytathassuk
Emlékezz hogy szerettük egymást
Azt mondtad, én voltam a fantáziád
Nem bírok ki még egy éjszakát egyedül
Ezért gyere haza

Ölelj meg
Csak engedj kitárulkozni
Engedd szabadjára a lelkemet
Adj szerelmet és tegyél teljessé
Ölelj meg
Ha csak ez
Ebben a pillanatban
A tied vagyok, te pedig az enyém
Úgyhogy ölelj meg


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése